xoves, 7 de maio de 2015

As Penas do Verde Gaio


As penas do Verdegaio
son verdes e amarelas,
non me toques se non caio,
non me rompas as canelas .


O do verdegaio, o du rastrastrás,
quero o meu amor, quero o meu rapaz.
O do verdegaio, o do rustrustrús,
quero o meu amor, quéroo ben, Xesús.

Vai tu, vai tu, vai ela,
vai tu pra a casa dela.
Vai tu, vai tu, vai ela,
vai tu pra a casa dela.

É do meu gosto,
é da miña opiniao.
É da madeira máis fina
da raíz do coraçao.

Vai tu, vai tu, vai ela,
vai tu pra a casa dela.
Vai tu, vai tu, vai ela,
vai tu pra a casa dela.

Oh, señora Ana, señora María!
O seu galo canta e o meu asubía.
Oh, señora Ana, o seu galo deu
unha latadiña na cara do meu.

Vai tu, vai tu, vai ela,
vai tu pra a casa dela.
Vai tu, vai tu, vai ela,
vai tu pra a casa dela.

Anubía e anubía
e anque anubía non chove.
O meu amor está malo,
anque está malo non morre.

O do verdegaio, o do rastrastrás,
quero o meu amor, quero o meu rapaz.
O do verdegaio, o do rustrustrús,
quero o meu amor, quéroo ben, Xesús.

Meu caño, meu cañonciño,
todos te chaman pequeno.
A min me pareces grande
co cariño que che teño.

O do verdegaio, o do rastrastrás,
quero o meu amor, quero o meu rapaz.
O do verdegaio, o do rustrustrús,
quero o meu amor, quéroo ben, Xesús.

O cariño que che teño
e mais o que che hei de ter
colle na folla dun toxo
e mais non a ha de encher.

O do verdegaio, o do rastrastrás,
quero o meu amor, quero o meu rapaz.
O do verdegaio, o do rustrustrús,
quero o meu amor, quéroo ben Xesús.

Ningún comentario:

Publicar un comentario